D.U.K.

Kas yra e.kinopasaka.lt?

e.kinopasaka.lt - tai kino teatras internete, nuolat atnaujinama ir pildoma platforma, kurioje rasite vaidybinių ir dokumentinių filmų kolekciją, kino teatruose rodomus ar klasikinius filmus.

Kaip įsigyti filmą?

Apmokėjimą už filmo peržiūrą galima atlikti kreditine ar debetine kortele skirta internetiniam apsipirkimui bei per PayPal paskyrą. Siekiant užtikrinti saugumą, prašome suvesti kortelės duomenis įsigyjant filmą kiekvieną kartą iš naujo. e.kinopasaka.lt nesaugo jokios finansinės informacijos. Po apmokėjimo filmą galite žiūrėti iš karto ar pasinaudoti peržiūros nuoroda, gauta į nurodytą el. paštą.

Ar galiu susimokėti abonentinį mokestį ir visą mėnesį e.kinopasaka.lt žiūrėti filmus nemokamai?

Tokios galimybės nėra, už kiekvieną filmo peržiūrą mokama atskirai.

Kiek laiko po įsigijimo galioja filmo peržiūros nuoroda?

Filmo nuoma galioja 30 dienų nuo filmo įsigijimo. Filmą galima pažiūrėti vieną kartą. Pradėjus žiūrėti filmą jį reikia peržiūrėti per 48 valandas.

Ar galiu sustabdyti filmo peržiūrą ir pratęsti vėliau?

Taip, galite. Filmą sustabdyti ir atnaujinti jo žiūrėjimą galite iki keturių kartų. Po to prieiga bus užblokuota. Pradėjus žiūrėti filmą jį reikia peržiūrėti per 48 valandas.

Per kokius įrenginius galiu žiūrėti filmą?

Filmą galima žiūrėti per bet kokį įrenginį, kuriame veikia tinkamo greičio interneto ryšys, bei jo prie jo jungiamus priedus, pavyzdžiui, projektorių, TV ekraną.

Kokio greičio interneto reikia, kad galėčiau žiūrėti filmą?

Minimalus interneto greitis, kuris būtinas peržiūrai yra 2-5 Mbps. Rekomenduojamas greitis - 5-10 Mbps.

Ar per e.kinopasaka.lt galiu žiūrėti filmus ne Lietuvoje?

Dėl turinio licenzijų ribojimo platforma galima naudotis tik Lietuvos teritorijoje.

Ar galiu filmą atsisiųsti ir pažiūrėti vėliau neturėdamas interneto prieigos?

Taip, galite. Pasirinkę įsigijimo galimybę, el. paštu gausite nuorodą, iš kurios atsisiųsite filmą į savo įrenginį. Vienkartinė nuoroda galioja 30 dienų, kurioms pasibaigus ji taps nebeaktyvi, o apmokėjimas negrąžinamas.

Atsisiųstas filmas yra jūsų ir yra skirtas tik asmeniniam naudojimui. Bet koks turinio atgaminimas, modifikavimas ar viešas demonstravimas laikomas autorinių teisių pažeidimu.

Ką daryti, jei žiūrint filmą internetu, transliacija trūkinėja?

Patikrinkite savo interneto duomenų perdavimo greitį ir pasirinkite atitinkamos kokybės video parametrus:

1080p video kokybei - 10-20 Mbps;

720p video kokybei - 5-10 Mbps;

SD video kokybei - 2-5 Mbps.

Kodėl žiūrėdamas filmą negaliu pasirinkti 1080p video kokybės?

Jei nėra pasirinkimo galimybės, tai reiškia, kad šia kokybe filmas neprieinamas.

Kodėl turinys nėra lietuvių kalba?

Visi atrinkti e.kinopasaka.lt ne lietuviški katalogo filmai yra originalo kalba su lietuviškais subtitrais. Išimtiniais atvejais filmai gali būti dubliuoti (pavyzdžiui, filmai skirti vaikams).

Ką daryti, jei prie filmo su lietuviškais subtitrais, jie neatsiranda?

Jei paleidus filmą neatsiranda lietuviški subtitrai, juos aktyvuoti galite pačiame grotuve spustelėję raideles CC.

Ką daryti, jei neprisimenu lietuviško filmo pavadinimo?

Paieškos laukelyje veskite filmo pavadinimą ar jo dalį originalo kalba. Jei filmas yra platformoje, rasite jį tarp siūlomų pasirinkimų.

Ką daryti, jei neradau atsakymo į savo klausimą?

Iškilus bet kokiems su platformos naudojimu susijusiems klausimams, susisiekite el. paštu vod@kinopasaka.lt